Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

ELVIS 35th ANNIVERSARY CONCERT 16 AUGUSTUS 2012 FEDEXFORUM MEMPHIS, TOUR DOOR MEMPHIS.

• Deze avond hebben we eerst heerlijk gegeten bij TGI Friday, daarna heerlijk gewandeld door de Bealestreet, en nog een keer foto's gemaakt in de Bealestreet. En toen zijn we naar het Fedexforum gelopen, voor het geweldige ELVIS CONCERT en geweldig was het zeker, dit was het mooiste concert die wij hadden gezien, alles hebben ze uit de kast gehaald om Elvis zo goed mogelijk naar voren te brengen, het begon met het witte huis van Tupelo, door een doorzichtig witgordijn kreeg je de moeder van Elvis te zien, Gladys was aan het vegen voor het huisje in Tupelo en toen kwam de jonge Elvis in de voordeur van het Tupelo huisje te staan, net echt hij was weer even terug, vader Vernon kwam erbij, en hij gaf samen met Gladys Elvis een gitaar. En toen begon het concert. Het doek viel.....en de jonge Elvis begon op te treden we kregen Gospels te horen, de Comeback jaren van Elvis te zien, de Las Vegas jaren en het Hawaii concert...geweldig kippevel kregen we allemaal. Priscilla Presley, kwam even voor het witte doek te staan, en vertelde hoe het leven van Elvis begon, je kreeg dan even de filmbeelden te zien. In het tweede gedeelte van het concert, kreeg je eerst filmbeelden van Elvis en Lisa te zien, en ja toen kwam, haar duet met haar vader, prachtig ze song het niet live daar was ze te emotioneel voor. Het was super om dit allemaal te zien, Marcel heeft veel foto's en filmpjes van dit concert gemaakt, dus er komen filmpjes op deze site te zien.
  • De volgende dag zijn Marcel en ik nog 1 keer sochtends langs het graf van Elvis gegaan. Nog een paar foto's gemaakt, ook het kersverse bruidspaar Manuela en Peter die in Las Vegas waren getrouwd, tijdens onze reis maakten daar een foto voor Graceland, een prachtig stel. Daarna zijn we weer terug naar het hotel gegaan om te ontbijten. We gingen weer een Elvis tour maken met de busjes, we zijn eerst naar de middelbare school van Elvis geweest, en toen hebben we een soort huizen- tour gedaan. We zagen Elvis eerste huis, huis van Vernon vader van Elvis, en het laatste huis wat hij toen voor Linda Tompson kocht die tot 1976 zijn vaste vriendin was van Elvis na zijn scheiding met Priscilla. Vanavond gaan we gezellig met z'n allen uit eten, want morgen is het weer zover, dan worden we naar het vliegveld gebracht, we vliegen dan via Atlanta naar Amsterdam, als het goed is komen we zondag in de late ochtend aan, en dan is onze droomreis echt weer voorbij.

Priscilla

Wat leuk gedaan dat concert zeg, heel apart!
Xxx

Heinz

Wat weer een mooi verhaal en mooie beelden baal nog steeds voor jullie weer de reis voorbij wie gaat er met jullie naar huis

Maria

weer een prachtig verslag met super mooie foto,s, bedankt dat we hebben mogen meegenieten van jullie droomreis waren we er ook een beetje bij!!
wens jullie een goed vlucht naar het nu ook tropische nederland!!!

joyce en marcel

Heinz en Maria bedankt, voor jullie reakties xxx

joyce en marcel

Pris we zien jullie zondag samen met Boy met mijn nieuwe roadster :))))) xxx

Terry

Weer prachtige mooie foto's, ik hoop dat het concert
in het FEDEX FORUM officieel word uitgebracht op DVD.
Hebben jullie kunnen zien dat er officieel gefilmd werd
tijdens het concert??

Floor en Jos

Prachtig verslag en foto's weer Joyce,heb er echt van zitten genieten.
En leuk je een berichtje namens het forum op de gracelandmuur hebt gezet x x x
Vandaag komen jullie weer thuis,wat is het snel gegaan he.
Maar jullie hebben weer iets moois beleeft om op terug te kijken.
Bedankt dat we julie reis hier konden volgen.

x x x

Thea Tuurenhout

Joyce , ik heb zoveel bewondering voor jou dat je al deze berichten en foto's hebt geplaatst. Ik weet dat je 's avonds tot diep in de nacht en 's morgens heel vroeg aan je blog zat. Wij zijn om 12.15 uur geland na een goede vlucht en onze zoon Pascal kwam ons ophalen. Natuurlijk meteen ook even naar Esmée gegaan en de aap met Kiekeboe gegeven. Alls eerste al jouw berichtjes eindelijk gelezen en het is geweldig. Jouw enthousiasme is zo leuk om te zien. De foto's en verhalen zijn geweldig. Wij hebben een supervakantie gehad en daar hebben jij en Marcel heel veel aan bijgedragen. Het was een feest met jullie en Lonie en Mien. Heel veel dank ervoor. Wens je ook heel veel geluk met je nieuwe auto. Wat een geweldig kenteken. Was niet wat we dachten maar dit is toch heel bijzonder. Kortom jullie zijn kanjers.

Joyce en Marcel

Terry en Floor, bedankt voor jullie leuke reaktie.
En Thea bedankt voor je complimenten en Marcel en ik vonden het ook helemaal te gek samen met jullie in Memphis dit is zeker voor herhaling vatbaar haha.

sylvain

leuke foto's
mijn meisje staat er ook mooi op

joyce en marcel

Coby staat er altijd mooi op Sylvain :), maar bedankt voor je leuke reaktie :)