Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

Nashville, Country Music Hall of Fame, en RCA's studio B. Volgende avond naar het Concert van de Memphis Boys geweest.

• s Ochtends, 13 augustus vertrokken we al heel vroeg naar Nashville, na ongeveer 1 en een half rijden, stopten we met de 4 busjes in een klein plaatsje Jackson, hier hebben we een heerlijk ontbijt kunnen eten bij Casey Jones Village. Bij Casey Jones Village hadden ze leuke winkeltjes waar ik een mooie ring heb kunnen kopen, zie foto haha.
  • Na weer 2 en een half uur rijden kwamen we in Nashville. In Nashville, stopten we eerst bij de Country Hall of Fame. Hier zie je hoe de country muziek is ontstaan, je ziet er grote namen die hun sporen hebben verdiend in de country muziek. Uiteraard ontbreekt Elvis Presley niet in de Country Hall of Fame.
  • Daarna hebben we een bezoek gebracht aan de beroemde RCA's Studio B. Elvis nam hier vele hits op, waaronder Are You Lonesome Tonight en Its Now Or Never. Ook staat hier de piano waar Elvis er ook achter had gezeten hier nam hij zijn gospels op, deze take mochten wij beluisteren kippevel kregen we. Een geweldige ervaring voor ons Elvisfan. Hierna hebben wij Downtown Nashville bezocht met de leuke winkeltjes en restaurants, waar wij ook heerlijk hebben gegeten. Op elke hoek werd wel live muziek gespeeld. Rond 12 uur savonds waren wij weer aangekomen in ons hotel in Memphis. De volgende dag/avond hebben we eerst heerlijk geshopt in Wolfchase een shoppingmall in Memphis en savonds zijn we naar het concert van de Memphis Boys gegaan in een tent tegenover Graceland, samen met Eelko en Thea, die deze dag 42 jaar getrouwd waren....een mooie afsluiting van deze dag met een geweldig concert.

Heinz

Heel mooi verhaal het komt allemaal zo bekend voor , de tussenstop bij Casey Jones village is heel mooi met een super ontbijt jammie
En had Stan de dag verlegt omdat toch op zondag bijna alles gesloten is (mijn tip)

pluis

hoi fans ,ha ha,mooi dat jullie naar nashville zijn geweest,ik ben toen met mijn vriendin naar nashville geweest maar dan met de greyhoundbus,en ook gestopt in jackson,leuk om te lezen dan he,wy zijn savonds toen nog naar wild horse saloon geweest om te dansen,komen mensen over de hele wereld daar was leuk om mee te maken,volgens my waren wy toen de 2 enigste uit holland ha ha elke vrydag kwam dat op tv daar,maar helaas wy kwamen niet in beeld ha ha doeg he veel fun nog xxxx pluis

Priscilla

Wat leuk datjullie nu ook in nashville zijn geweest, ziet er leuk uit! Xxx

cees

hallo Joyce & Marcel zo tezien hebben jullie het lekker daar en bij deze dan nog maak er een mooie tijden nog met elkaar en de foto,s zien er weer mooi en kleurrijk uit , groetjes van cees en ik zal donderdag ook aan elvis denken hoor maar dat doen ik toch wel het hele jaar door want hier is alles elvis waar je ook staat en loopt dus maar dit jaar is het wel een speciaal jaar hoor met alweer 35 jaar geleden zeg wat gaat de tijden hart maar zijn muziek blijft door leven hoe dan ook , TCB /TLC

Terry

Hartelijk dank voor de verhalen en de prachtige foto's
weer, vanavond de Candle light, en morgen
16 augustus zal altijd voor alle fans wereldwijd een
speciale dag blijven. Het is eigenlijk niet te begrijpen
dat het 35 jaar geleden is, die muziek is zo mooi, soms
lijkt het wel of Elvis bepaalde nummers pas heeft
opgenomen.
Elvis zal altijd blijven voortleven in de harten van de
miljoenen fans TCB/TLC

Floor en Jos

Heyy Joyce en Marcel ,dat zijn weer allemaal mooie foto's en leuke verslagen,ik heb er van zitten genieten.
Fijn te zien dat jullie zo genieten.Hier gaat ik zo de candle light kijken.

x x x

Yvonne en de rest

Daar ben ik dan eindelijk weer eens Joyce & Marcel!!
Wat heerlijk al jullie verslagen te lezen met de foto's erbij! Wat een herkenning voor ons in Vegas! Ook de foto's van de tour naar Hoover Dam zijn zeer herkenbaar!
Hebben jullie ook de tour met de lift naar beneden gedaan in de Dam? Mooi ook hè de Canyon? Kunnen ons
absoluut voorstellen dat jullie enorm genieten!! Grappig ook om julie foto's te zien van Memphis en Nashville, waar wij 2 weken geleden waren! Foto's bij dezelfde Elvis beelden!! In Beale Street en bij de Dolly Parton brug!!! Wat veel Elvis-hoogtepunten hebben jullie al gehad! Geweldig voor jullie!! Geniet nog volop hoor!!! Wij zijn inmiddels bij de Niagara Falls geweest en hebben daar ook erg genoten, net zoals julie op jullie vorige reis! De Amish hebben we ook gezien. Zelfs op die vooroorlogse manier werkend op het land. Morgen gaan wij op weg naar Boston waar we dan 2 dagen zullen zijn. Daarna is het tijd voor New York en schiet onze reis al aardig op!! Tot volgende keer maar weer!! Heel veel liefs van ons 4

joyce en marcel

hey floor en yvonne bedankt voor jullie reakties xxx