Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

Elvis Memphis Highlight Tour, Fort Lauderdale, de kerk van de Presley's, het Midsouth Coliseum, de Bioscoop, het Gerechtshof.

• Vandaag hebben we weer een tour door Memphis gemaakt. Nadat de Familie Presley Tupelo hadden verlaten gingen ze in Fort Lauderdale wonen, van hier uit ging Elvis ook lopend naar zijn school. Ook gingen ze naar een nieuwe kerk in Memphis deze lag vlak bij hun huis, we hebben deze kerk van binnen mogen bewonderen. Marcel vond dit ook een mooie gelegenheid, om voor zijn pas overleden vader die op 4 juli 2012 was overleden, en een kaarsje voor mijn moeder die 2 jaar geleden op 24 juli 2012 was overleden aan te steken. Daarna zijn we naar het Midsouth Coliseum geweest, daar gaf Elvis zijn grote Concert optredens in Memphis. We hebben het gerechtshof gezien, waar Elvis en Priscilla zijn gescheiden. Hierna gingen we naar de Sun Studio, waar Elvis beroemd is geworden, hier nam Elvis zijn eerste song ter ere van zijn moeders verjaardag op, en een jaar later mocht hij zijn eerste singel opnemen That's Allright Mama. Wat ook heel leuk was, we gingen naar de Bioscoop, waar Elvis altijd kwam in Memphis, hij huurde deze bioscoop s'nachts af, om samen met zijn vrienden, zonder publiek daar de nieuwste films te zien. Hier heeft hij ook zijn vriendin na de scheiding van Priscilla, Linda Thomson ontmoet. Het was weer een geweldige rondtour we hebben deze middag ook nog een mooie groepsfoto gemaakt bij Presley Place, dit heeft Lisa Marie Presley toen die tijd geopend voor arme kinderen, die daar geholpen konden worden.

corrie veldhuis

Wat een prachtige tour hebben jullie gehad zeg, er zijn plaatsen die ikzelf ook niet heb gezien. Vooral de kerk hee lmooi van binnen.

cees

hallo Joyco en Marcel , het zijn weer mooie foto,s en zo te zien hebben jullie het erg naar je zin daar en echt overal geweest als ik het zo mag zeggen en ook meer gezien als wat ik in 2010 heb gezien maar misschien komt het nog wel weer want wil het ook nog eens mee maken in de zomer hoe het dan is maar alles op ze tijd eerst moet ik even wat anders doen en heen , maar daar later meer over , groetjes van cees

joyce en marcel

Corrie en Cees bedankt voor jullie leuke reakties xxx