Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

DE ELVIS PRESLEY CANDLELIGHT AUGUSTUS 2012

• Na een rondtour door Memphis, werden we met de 4 busjes naar ons Hotel gebracht, dat was ongeveer rond 15.00 uur. We konden ons klaar maken voor de Elvis Presley Candelight 2012, we herdenken dan Elvis Presley 35 jaar later. We werden rond 17.00 uur met busjes naar Graceland gebracht, we hebben eerst heerlijk gegeten in een van de restaurantjes tegenover Graceland. Eelko en Thea trakteerden ons eten, vanwege hun 42e jarige huwelijkjubileum, nou dat was natuurlijk heel lief van die twee. We hebben eerst nog op de Graceland muur geschreven, voor Elvisfans die niet aanwezig waren, en natuurlijk voor mijn Elvisforumleden.
  • Daarna zijn wij in de rij gestapt voor de candlelight, dat was rond 18.30, het was echt een gezellige boel met al die andere Elvisfans. Eindelijk was het zover de ceremonie begon, rond 20.30 uur, we stonden heel dichtbij de speech, tot onze verbazing kwamen Priscilla Presley en Lisa Marie Presley erbij, iedereen juichte het was geweldig. We werden bedankt door Priscilla en Lisa Marie Presley, dat wij ook dit jaar weer aanwezig waren, op deze candlelight. Iedereen vond het geweldig. Nou toen begon onze tocht het duurde 5 uur lang stapje voor stapje, kwamen we eindelijk bij het graf van Elvis. Dit duurde maar enkele minuten even langs het graf van Elvis lopen het was zo voorbij. Wij als elvisfans hadden dit er voor over. Het was weer een geweldige ervaring moe en voldaan stapten we rond 12 uur snachts in ons busje, we werden naar ons hotel gebracht.......en we zijn toen heerlijk in slaapgevallen onze droom is uitgekomen we hebben de King herdacht 35 jaar later. Volgens de amerikaanse telling waren er 75000 elvisfans van alle werelddelen gekomen om THE KING te eren.

DE ELVIS PRESLEY CANDLELIGHT AUGUSTUS 2012

Heinz

weer een mooi verhaal met mooie foto's ik heb het 3 uur kunnen volgen via de webcam Pricilla &Lisa Marie werden met de auto vanuit het huis naar beneden en weer terug gereden
Joyce nogmaals bedankt voor het plaatsen op de muur , Thea & Eelko ook jullie gefeliciteerd met jullie 42 jarig huwelijk

Denise

Dank je wel voor je verhaal Joyce! xxx

joyce en marcel

dank je wel Heinz en Denise voor jullie leuke reakties xxx

Toon

Wederom mooie verhalen en foto,s Joyce geniet er nog van
Gr. Toon.

frank

was aan het google en kwam jou blog naar voren als vierde lijn hahaha je wordt nog beroemd schoonzus

cees

hallo Joyce & Marcel , ik kijk er weer van op van de mooie foto,s en zo te zien was het echt druk daar op die herdenking van THE KING ELVIS PRESLEY en ik zag ook op de foto,s van bij elvis graf dat het gewoon niet normaal meer is hoeveel bloemen en knuffels en mooi om te zien zo dat hij toch echt niet vergeten is en zal ook nooit vergeten worden onder de fans want wat elvis heeft gedaan dat is nog bijna geen een artiest gelukt , mar nogmaals hele mooie foto,s die jullie hebben gemaakt , en de groetjes van mij daar cees

johanna en michael

hey hey,

mooi verhaal en mooie foto's! gaaf dat jullie dat mee mochten maken als elvisfans.
is het daar ook zo warm? in Nederland komt de zomer nu pas, temperaturen van 30 graden en morgen wordt het zelfs nog meer verwacht:P

liefs

joyce en marcel

bedankt voor jullie reakties, 75000 mensen waren er, en wij waren erbij heel indrukwekkend.