Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

Onze reis (AH collega Yvonne) aangekomen in Las Vegas inchecken in Hotel Circus Circus en heerlijk geslapen.

Onze reis, het begon op schiphol, daar hebben Marcel en ik mijn collega Yvonne met haar man en kinderen ontmoet, het toeval wil dat we dezelfde vlucht hadden, naar Atlanta. Mijn collega Yvonne maakt een rondreis ter ere van haar 25 jarig huwelijk. 'Nog gefeliciteerd Yvonne samen met je man' xxx namens Marcel mij. Onze vlucht begon met vertraging, van bijna een uur, maar gelukkig door de gunstige wind kwamen we op tijd aan, en hadden we toch nog genoeg tijd om over te stappen naar onze volgend vlucht Las Vegas. Tijdens onze vlucht hadden we nog gezellig met Yvonne en haar dochter, zoon en man kunnen praten, haar dochter is namelijk ook Elvisfan, en hun eerste dag van hun reis begon in Memphis en ze hadden al tickets voor Graceland. Dus daar konden Marcel en ik hun lekker veel informatie over geven het was echt gezellig. Op Atlanta, namen we afscheid van elkaar. Marcel en ik hadden nog een vlucht van 4 uur te gaan richting Las Vegas.......eindelijk kwamen we aan in Las vegas heerlijk, en de koffers waren allebei goed aangekomen (een van de vorige keren in Las Vegas is mijn koffer nooit aangekomen en is ook nooit meer gevonden) haha. We gingen lekker naar buiten heerlijk die temperatuur richting taxistandplaats, daar is het net als in de Efteling even in de rij staan, dan je aan de beurt. We reden even door Las Vegas heerlijk mijn hart ging sneller kloppen. Ja daar stonden we voor ons Hotel Circus Circus, we konden snel inchecken, in een niet rokerskamer en vlak bij het zwembad. En toen slapen, eindelijk we zijn in Las Vegas.

keer bekeken
reactie