Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

Memphis Downtown, Bealstreet en de Mississippi Boat.

• We hebben gisteren een Memphis rondtour gehad met de 4 busjes, we zijn naar de plaats waar Martin Luther King werd vermoord geweest. Verder zijn we naar plekjes geweest waar Elvis kwam het station waar Elvis uit zijn diensttijd aankwam. We hebben de twee mooie Elvisstandbeelden gezien. We hebben gegeten waar Elvis ook kwam. We zijn naar het Peabody hotel geweest waar de eendjes over de rode loper lopen vanuit hun mooie vijvertje. Daarna zijn Marcel en ik alleen op pad gegaan in downtown Memphis, Marcel weet alles nog te vinden voor ons dus geen onbekend terrein, we hebben lekker geshopt in de Bealestreet waar Elvis vroeger ook uitging en zijn kleding kocht.En vandaag zondag hebben we gevaren in een heuse Mississippi - radarboat over de Mississippi rivier.

cees

hallo Joyce en Marcel , weer mooie foto,s erop en ook op plaatsen waar ik in 2010 ook ben geweest zoals van Martin luther king en zo en ook waar die eenden lopen in het hotel en dat vond ik toen ook al mooi om te zien , maar leuk gezicht hoor van alles en zo tezien is het bij jullie ook mooi weer nou het is hier in nederland ook mooi weer maar ik denk niet zo warm als wat het daar is hier zit het zo,n beetje tussen de 20 en de 25 gr en dat is dan net lekker hier dan vind ik hoor , maar geniet nog lekker van jullie vakantie in Memphis en doe iedereen de groetjes van mij daar , cees

joyce en marcel

dank je wel cees voor je leuke reactie xxx

Betty Boop

wat heb je al veel gezien, en je verhalen zijn ook leuk om te lezen. xxx

joyce en marcel

dank je wel Betty Boop voor je leuke reaktie :)))

Ingrid

Zijn weer mooie foto's wat hebben jullie al veel gezien. Geniet nog maar lekker. Gr

joyce en marcel

dank je wel Ingrid xxx en genieten doen we wel hoor.

Maria

wat een geweldig mooie foto's leuk om weer terug te zien, waar wij ook waren afgelopen Mei.