Joyce en Marcel volgen hun droom LasVegas en Tennessee ELVIS 35th Anniversary 2012

Ons Hotel Casino Circus Circus in Las Vegas, nog maar 1 nachtje dan mogen we hier slapen.

• Hotel Casino Circus Circus in Las Vegas.
  • Ons Hotel waar wij 10 nachten zullen verblijven.
  • Het Circus Circus hotel bevindt zich aan de Strip in Las Vegas. Het ligt vlakbij de hotels Stratosphere en Sahara. Het hotel richt zich niet alleen op de casino’s, maar heeft ook veel voor kinderen. Zo is er een heus pretpark en een arcadehal.
  • Het heeft ongeveer 3780 kamers.
  • Geschiedenis Circus Circus
  • Het Circus Circus hotel opende zijn deuren in oktober 1968. De buisnessman Jay Sarno was de bedenker van dit hotel. Ook heeft hij andere bekende Las Vegas Hotels bedacht, zoals het Ceasars Palace. Het was een hotel dat zich helemaal richtte op het circus, zoals dat in Amerika bekend was. Later, in 1997 werd de stijl echter aangepast naar de Franse circussen en kreeg het meer de stijl van Cirque du Soleil. Ook kwam er een nieuwe toren met 35 verdiepingen. In het hotel zijn diverse films opgenomen. Zoals James Bond: Diamonds Are Forever. Ook zit het hotel in het computerspel Grand Theft Auto: San Andreas.

• In dit hotel kan je kan trouwen, gokken, shows met circus-acts bekijken, lekker winkelen, op een soort kermis rondlopen, en erzijn verschillende eettentjes en je kan er heerlijk zwemmen.
  • Leuk weetje voor ons Elvisfans.
  • Er is in dit hotel zelfs een gokautomaat van Elvis Presley
    Laughing

Denise

Hoi Joyce en Marcel,
Heerlijk dit te lezen. Ik hoop dit ooit nog eens te kunnen realiseten.
Ik wens jullie een veilige vlucht en heel veel plezier. Ik ga op afstand via deze blog met jullie meegenieten.
Liefs, Denise

joyce en marcel

hey Denise, dit verhaaltje en de foto's van hotel Circus Circus was ook een soort testje haha, kijken of ik alles goed kon plaatsen haha. Vind je reaktie echt leuk dank je wel hoor xxx

Priscilla

Hey pap en mam,

hele fijne reis he!

x Pris

Dank je wel Lieverd xxx

Terry

ik wens jullie een hele fijne reis.
ik ga lekker meegenieten via deze blog

Groetjes,
Terry

Michael en Johanna

Hey Ma en Pa,

Fijne vakantie he!

Groetjes Michael en Johanna

Dankje wel Michael en Johanna xxx

Joyce en Marcel

Bedankt Terry, en Leuk dat je ons volgt :)

Yvonne & de rest

Hi Joyce & Marcel!
Wat een superverblijf wordt dat! Zo leuk om de foto's te zien! In 2009 stonden wij met onze camper op de campground die bij dit casino hoort!! Nog één nachtje slapen in ons eigen mandje hè? Dan gaan we elkaar zien op Schiphol én in het vliegtuig naar Atlanta! Dus nogmaals: tot zondag!! Liefs, Yvonne & de rest

Joyce en Marcel

haha, hey Yvonne en de rest, leuk dat je alles nog herkend haha, ik wilde net op jullie mail reageren zie ik dit haha, ik zie jullie morgen xxx Joyce en Marcel dat word een gezellige vlucht naar Atlanta :)

Maria

Mooi hotel ben er in Mei ook nog binnen geweest, en dan voor 10 nachten dat wordt genieten voor jullie!
Nog een fijne vlucht gewenst en ik ga zeker jullie blog volgen

joyce en marcel

Dank je wel Maria, leuk dat je dat hotel ook kent :), en leuk dat je ons volgt xxx

marjorie frank en martijn

veel plezier op jullie vakantie we volgen jullie ieder dag groetjes van ons allemaal

sylvain

Ik onthoud vooral de laatste regel
Er is in dit hotel zelfs een gokautomaat van Elvis Presley

joyce en marcel

Frank Marjorie en Martijn, bedankt voor jullie reakties, en leuk dat jullie ons ook gaan volgen :) jullie ook een fijne vakantie in Duitsland xxx

joyce en marcel

Hey Sylvain je bent al net zo gek als ik haha leuk we zien je in Memphis

Silvia

He joyce en marcel.

Ik wens jullie een hele goede vlucht en heel veel plezier in Las Vegas.
Enne post maar lekker veel foto's en verhalen dan kan ik hier genieten van jullie reis.

joyce en marcel

Hey Silvia dank je wel hoor, en leuk dat je ons gaat volgen :)

Helma

Super veel plezier ! Genieten.

Dank je wel Helma xxx

Heinz

Een heel fijne vakantie have a nice time in Las Vegas we see us at Memphis

Dank je wel Heinz, we zien je in Memphis xxx

inge

He marcel en Joyce. Is de reis nog goed verlopen verder? Ondanks de vertraging op Schiphol. Leuk om jullie op deze manier te volgen. Groetjes Inge

joyce en marcel

Hey Inge leuk dat je ons ook volgt, ja ondanks de vertraging hebben we toch de tussenvlucht van Alanta naar Las Vegas gehaald, het vliegtuig had de wind mee, gelukkig maar, het tijds verschil is hier 9 uur terug in de nederlandse tijd, dus we gaan even terug in de tijd haha, vandaag komt er een nieuw verhaal op ons blog. Echt leuk hoor dat je ons ook hier volgt xxx Joyce en Marcel.